On aeg lavale astuda: Opeli mudelite esmaesitlused IAA-l

12.09.2017

Opel 67ndal IAA rahvusvahelisel autonäitusel

  • Insignia GSi: spetsiaalne sportlik mudel asjatundjatele
  • Grandland X: mahukas ja dünaamiline crossover
  • Insignia Country Tourer: stiilne maasturivälimusega auto seiklejatele
  • 2-liitrine BiTurbo: uus tippklassi diiselmootor mudelitele Insignia GSi ja Country Tourer
  • Opel Exclusive: isikliku maitsega kohandatud pakkumised
  • Astra CNG: alternatiivkütusega sõitev müügimenuk
  • Vivaro Tourer ja rohkem: Opeli luksuslikud mahtuniversaalid

Rüsselsheim/Frankfurt. Võttes kasutusele uue tunnuslause ’’Tulevik kuulub kõigile’’, ühines Opel hiljuti PSA-ga, et luua tõelist Euroopa meisterautot. 14. kuni 24. septembril toimuva Frankfurdi 67. rahvusvahelise autonäituse külastajad saavad esimesena aimu, mida see tähendab. Mitme uue Opeli mudeli maailma esmaesitlus toimub Opeli väljapanekul D09 hallis 8.0.

Esirinnas on Opeli ja PSA koostöös ning ’’tühjalt lehelt’’ loodud uus Opel Grandland X. Dünaamilise ja seiklejaliku kerekujuga, tipptehnoloogiatega, tüüpiliste crossoveri omadustega ja mahukas, kuni 5 inimest ja nende pagasit mahutav auto on õitsvas crossoverite segmendis tõsiseltvõetav tegija. Teiseks elevusttekitavaks ja samuti esmakordselt publiku ette astuvaks mudeliks on ülisportliku šassiiga Insignia GSi ja kolmandaks uus Insignia Country Tourer. Mõlemad mudelid on saadaval uue 154 kW/210 hj 2-liitrise BiTurbo diiselmootoriga (GSi 2.0 BiTurbo ametlik kütusekulu vastavalt uuele Euroopa sõidutsüklile (NEDC): linnas 8,9 l/100 km, maanteel 6,1 l/100 km, keskmine 7,3 l/100 km, ametlik CO2-heide kombineeritud tsüklis 192 g/km; Country Tourer 2.0 BiTurbo ametlik kütusekulu vastavalt NEDC-tsüklile: linnas 8,9-8,8 l/100 km, maanteel 6,0-5,9 l/100 km, kombineeritud 7,2-7.1 l/100 km, ametlik CO2-heide kombineeritud tsüklis 191-188 g/km ). Kui Insignia GSi on asjatundjatele mõeldud äärmiselt sportlik mudel, siis Country Tourer ahvatleb neid Insignia austajaid, kes eelistavad maasturivälimusega stiilset ja praktilist universaali. Mõlemal mudelil on selles segmendis unikaalne pöördemomendi juhtimisega intelligentne nelikveosüsteem. Ja individualistlikumad Opeli fännid on võlutud, kuuldes, et nüüd on saadaval erakordne Opel Exclusive programm, mis võimaldab neil oma autot veelgi isikupärasemaks muuta.

Esmakordselt astub publiku ette ka Opel Astra uus versioon. Menuka Astra surugaasiga (CNG) töötav variant on stiilne ja tänu uuele 1,4-liitrisele 81 kW/110 hj turbomootorile (NEDC-tsükli kütusekulu: linnas 5,7-5,6 kg/100 km, maanteel 3,4-3,3 kg/100 km, kombineeritud 4,3-4,1 kg/100 km, CO2 heide 116‑113 g/km) ka äärmiselt tõhus. 

Lisaks esitleb Opel autonäitusel menuka Vivaro uusi suuri mahtuniversaale, sealhulgas Vivaro Tourerit. Kõik Vivarod on äärmiselt funktsionaalsed ja mugavad. Näiteks Vivaro Toureri, mille varustusse kuulub pööratav istmepink või eraldiasetsevad pöörlevad istmed teises reas ja allaklapitav laud, saab vaid mõne hetkega muuta šikiks ja praktiliseks äriklassi salongiks.

“Opeli brändi uus tunnuslause ‘’Tulevik kuulub kõigile’’ on lubadus ja samas ka kohustus. Seda põhimõtet esindame nii meie ise kui ka meie tooted. IAA-l toimuvatel esmaesitlustel demonstreerime, kuidas Opel oma elegantsete ja praktiliste autode näol uuenduslikud tehnoloogiad laiale tarbijaskonnale kättesaadavaks teeb. Ja selliste mudelitega nagu uus Opel Grandland X siseneme me uutesse turusegmentidesse ning pakume oma klientidele laiemat tootevalikut kui kunagi varem. Külastage meid IAA-l ja veenduge selles ise,” esitab Opeli tegevjuht Michael Lohscheller kutse kõigile.

Opel Grandland X: õitsvasse crossoverite segmenti lisandub uus dünaamiline ja kompaktne mudel

Kaasaegse ja dünaamilise kujuga, laheda maasturivälimusega ning kõrge istumisasendiga ja crossoverile omaselt suurepärase nähtavusega Opel Grandland X pakub lisaks tipptehnoloogiat ning rohkelt ruumi ja mugavust kuni viiele reisijale. Grandland X-i ülimoodsate juhiabi- ja mugavussüsteemide loetelu on muljetavaldav: adaptiivne püsikiirusehoidja koos jalakäija tuvastuse ja automaatse hädapidurdusega, juhi tähelepanu hajumise tuvastus, täiustatud parkimisabi ja 360-kraadine kaamera on sellest vaid osa. Opel on taas kord liidriks tuledetehnoloogia vallas, varustades oma Grandland X-i eredate LED-tehnoloogiaga adaptiivesituledega (AFL). Lisaks pakub uustulnuk juhtimisnaudingut aastaringselt ja igasugusel pinnasel. Selle eest kannab hoolt lisavarustusse kuuluv IntelliGrip veojõusüsteem, mis tagab parima veojõu ja stabiilsuse olenemata sellest, kas Grandland X sõidab lumel, poris, liival või märjal pinnasel.

AGR-sertifikaadiga esiistmed, roolisoojendus ning soojendusega esi- ja tagaistmed tagavad esmaklassilise mugavuse. Vaid kerge jalaviibutusega avatav ja suletav tagaluuk lihtsustab juurdepääsu pagasiruumile. Opelile tüüpiliselt saavad ka Grandland X-i juht ja kaasreisijad nautida tipptasemel ühenduvust tänu Android Autoga ja Apple CarPlayga ühilduvatele uue põlvkonna IntelliLinki süsteemidele ning personaalsele side- ja teenustesüsteemile Opel OnStar koos Wi-Fi kuumpunktiga[1] ja uute teenustega nagu näiteks hotellitubade broneerimine[2] ja parkimiskoha otsimine[3].

Eeskujulikult varustatud 4,48 meetri pikkune Opel X-i pere kolmas liige Grandland X on tõeline tegija kasvavas crossoverite klassis, tuues sellesse uut energiat. Ainuüksi kompaktklassis on crossoverite turuosa tõusnud 7-lt protsendilt aastal 2010 tänaseks ligi 20-le protsendile. Samas laiendab Grandland X veelgi Opeli rikkalikku mudelivalikut väga populaarses kompaktautode segmendis.

Opel Insignia GSi: dünaamiline sportlik mudel pakub sõidunaudingut ja on tulevikku suunatud

Teravam, täpsem, endisest veelgi tõhusam. Uus Opel Insignia GSi on sedaanina või universaalina pakutav sportlik mudel neile, kes midagi erilist ihkavad. Sõitmiseks mõeldud masin, mis pakub rõõmu igasugustel teedel. Standardvarustusse kuuluv äärmiselt dünaamiliste seadistustega FlexRide veermik, mis kohaneb juhtimisstiili ja teeoludega vaid sekundi murdosa jooksul ning uued Michelin Pilot Sport 4 S rehvid 20-tollistel valuvelgedel tagavad ülihea haarduvuse teega. Pöördemomendi juhtimisega intelligentne nelikvedu on antud segmendis unikaalne. Selle tehnoloogia abil reageerib uus Opel Insignia GSi veelgi vahetumalt ja täpsemalt roolile, pakub väga head külghaarduvust maksimaalse stabiilsuse tagamiseks ning hiilgab esmaklassilise veojõuga. Uue kaheksakäigulise automaatkäigukasti käike saab vahetada roolil asuvate käiguvahetuslabadega, mis muudab juhtimiselamuse veelgi aktiivsemaks. Ja kõigele lisaks on GSi saadaval Opeli uue tippklassi 2-liitrise BiTurbo diiselmootoriga, mille võimsus on 154 kW/210 hj 4000 pöördel minutis ja maksimaalne pöördemoment 480 Nm on saadaval juba 1500 pöördel minutis – selle eest hoolitseb kaheetapiline järjestikusele turbole (GSi 2.0 BiTurbo ametlik kütusekulu vastavalt uuele Euroopa sõidutsüklile (NEDC): linnas 8,9 l/100 km, maanteel 6,1 l/100 km, kombineeritud 7,3 l/100 km, ametlik CO2-heide kombineeritud tsüklis 192 g/km). Uue 2.0 BiTurboga GSi kiirendab nullist sajani vaid 7,8 sekundiga ja tippkiiruseks on 233 km/h.

Uue põlvkonna Insignia on kombinatsioon kergest konstruktsioonist, madalast raskuskeskmest ja heast võimsusest, mille taga seisab ülalmainitud jõuallikas ja 2-liitrine diisli otsesissepritsega 191 kW/260 hj turbomootor (ametlik kütusekulu vastavalt uuele Euroopa sõidutsüklile (NEDC): linnas 11,2 l/100 km, maanteel 7,1 l/100 km, kombineeritud 8,6 l/100 km, ametlik CO2-heide kombineeritud tsüklis 197 g/km). . Tulemuseks on suurepärane tasakaal ning väga hea võimsuse ja massi suhe - voorused, mis on näha ka stopperil. „2-liitrise turbobensiinimootoriga uus Insignia GSi on Nürburgringi Nordschleifel selgelt rohkem kui ühe ringi võrra kiirem kui eelmise põlvkonna võimsam Insignia OPC,“ järeldas sportautode ja motospordi üksuse juht Volker Strycek pärast kiiruskatseid. Üks põhjus on asjaolu, et GSi on 160 kilo kergem kui võrreldav Insignia OPC 2.8 V6 Turbo - nagu kõhn sportlane.

Sellised sisemised näitajad väärivad ka erilist välimust. Tänu suurtele kroomitud õhuvõtuavadele ees ja kenale tagaspoilerile, mis kindlustab vajaliku survejõu tagasillal, sobib GSi välimus ideaalselt kokku selle sõiduomadustega. AGR-sertifikaadiga nahkpolstriga integreeritud sportistmed (välja töötatud spetsiaalselt GSi jaoks), nahkkattega sportrool ja alumiiniumpedaalid lisavad välimusele viimase lihvi.

Opel Insignia Country Tourer: karm kest, mugav sisemus

Kenaks täienduseks IAA-l esitletavatele Insigniatele on uus Insignia Country Tourer. Veel üks Insignia tippversioon, mille stiilne välimus võlub oma erilise jõulise sarmiga. Hõbedane põhjaspoiler tõmbab autot justkui allapoole, rõhutades selle stabiilset hoiakut. Must vormitud kaitsekate alumises ääres ja rattakoobastel tõstab jõulist välimust veelgi esile. Nagu ees, antakse ka tagaotsas signaale seiklusjanu kohta: hõbedakarva põhjakaitse ja kaks summutiotsa rõhutavad võimsamat ja laiemat muljet.

Need, kes soovivad asfaltteelt kõrvale põigata, rõõmustavad 20 millimeetrise lisakliirensi, pöördemomendi juhtimisega Twinster nelikveo ja uue viiehoovalise tagavedrustuse üle. Sarnaselt GSi’ga on ka Country Tourer saadaval uue 2-liitrise BiTurbo diiselmootoriga (Country Tourer 2.0 BiTurbo ametlik kütusekulu vastavalt NEDC-tsüklile: linnas 8,9-8,8 l/100 km, maanteel 6,0-5,9 l/100 km, keskmine 7,2-7,1 l/100 km, ametlik CO2-heide kombineeritud tsüklis 191-188 g/km).

Jõulise universaalauto iseloomule omaselt on uus Insignia Country Tourer eelkõige äärmiselt praktiline, seda muuhulgas ka tänu lisavarustusse kuuluvale sensoritega juhitavale pagasiruumi luugile, standardvarustusena pakutavale katuseraamile ja laiale ülimoodsate abisüsteemide, ühendusvõimaluste ja mugavusfunktsioonide valikule. 

Opel Exclusive: muutke oma auto unikaalseks

Pärast kevadisel Genfi autonäitusel väljakuulutamist esitletakse Frankfurdis toimuval IAA-l esimest Opel Exclusive varustusega Insigniat. See sõiduki isikupärasemaks muutmise programm võimaldab Insignia omanikul valida täpselt sellise värvitooni, nagu ta soovib. Lisaks tavapärasele värvivalikule pakutakse lisaks veel 15 värvitooni ning lähikuudel toob Opel turule juba piiramatu värvivaliku. Tütre silmade või garaažis juba ees ootava vintage-auto värv – kõik need toonid võivad tulevikus olla näidiseks personaalse värvitooni valimisel. Ja kui Insignia tavamudelite juures on kasutatud rohkelt kroomi, siis High Gloss Black Pack pakett annab Exclusive-mudelile ülisportliku ilme – paketti kuulub läikivmust Opeli esivõre liist ja aknaliistud, küljepeeglid ja palju muud. Lisaks on saadaval ka sobivate eridisainiga velgede valik. Exclusive-tootesarja laiendatakse peagi mitmete nahksisude ja disainielementidega, mille tulemusena saab klient oma isiklikule maitsele vastava auto kujundada. Igal Exclusive-mudelina tellitaval Insignial on ka rikkalik standardvarustus: Navi 900 IntelliLink koos kaheksatollise värvilise puuteekraaniga, Solar Protect soojust neelavad klaasid ja uuenduslik IntelliLux LED® maatrikstulede süsteem.

Opel Astra CNG: ülitõhus müügimenuk

Kahe aasta eest tegi uue põlvkonna Astra IAA-l oma debüüdi, tuues väike- ja keskautode klassi trendikaid uuendusi nagu näiteks IntelliLuxi adaptiivsed LED®-maatriksesituled. Tipptehnoloogiatega, äärmiselt dünaamilise stiiliga ja ülimugav Astra viieukseline luukpära ja Sports Tourer universaalmudel on ülikiiresti müügihittideks saanud ja valiti aastal 2016 ’’Euroopa aasta autoks’’.

Käesoleva aasta IAA-l teeb oma esimese etteaste ka surugaasil töötav Astra CNG. Uus maagaasitoitega mudel ei ole mitte ainult äärmiselt keskkonnasõbralik, vaid ka muljetavaldavalt madalate jooksvate kuludega, kuna Saksamaal on maagaas bensiinist odavam tänu valitsuse poolt kuni aastani 2026 fikseeritud maksusoodustustele. Astra CNG 81 kW/110 hj 1,4 liitrist turbomootorit on optimeeritud kasutamiseks maagaasiga, biogaasiga või mõlema seguga. Kui 19 kg’ne (117,5-liitrine) gaasivaru, mis on mahutatud kahte süsinikkiust “tüüp 4” paaki, peaks hakkama otsa saama, saab Astra CNG tänu 13,7-liitrisele bensiinipaagile tanklani sõita.

Opel Vivaro Tourer ja Vivaro Life: mugavad ja suured mahtuniversaalid töö- ja puhkusesõitudeks

Viimased, aga sugugi mitte vähemtähtsad mudelid on uued mahtuniversaalid Vivaro Tourer ja Vivaro Life, mida samuti IAA-l esmakordselt esitletakse. Tänu arvukatele konfigureerimisvõimalustele on Vivaro juba praegu kõige menukam Opeli tarbesõiduk. Uute eriliselt mugavate ja funktsionaalsete reisijateveoks mõeldud versioonidega alustab see suur multifunktsionaalne sõiduk uut peatükki. Vivaro pakub sõiduautodega võrdsel tasemel esmaklassilist varustust ja mugavust, mitmesuguseid istmete seadistusi ning uuenduslikke tehnoloogiaid ja abisüsteeme kuni standardvarustusse kuuluva kiirusepiirajaga püsikiirusehoidjani.

Uus Vivaro Tourer sobib ideaalselt ka äriklassi salongiks. ’’Easy Entry’’ funktsiooniga teise rea istmeid saab 180-kraadistel rööbastel lihtsasti ümber pöörata, võimaldades reisijatel vastamisi istuda. Mahuka auto muudavad veelgi mugavamaks kaks lisavarustusse kuuluvat 360-kraadi pööratavat istet ja allaklapitav laud. Sülearvuteid ja teisi mobiiliseadmeid saab hõlpsasti ühendada läbi USB portide ja 220-voldise pistikupesa. Laes asuvad LEDid muudavad sisemuse valgusküllaseks. Vivaro Toureri eksklusiivset välimust rõhutavad uste ja tagaluugi mustad kõrgläikega käepidemed, toonitud aknad ja 17-tollised valuveljed.

Uus Vivaro Life on ideaalne matkaauto ja mahtuniversaal puhkusereisideks. Selle mudeli omanikud võivad nautida pikemaid puhkuseid alati, kui neil selleks soovi on ja saavad oma autos ka ööbida. Tänu nutikale ja paindlikule varustusele on Vivaro Life ideaalne variant automatkaks terve perega või spontaanseks nädalalõpureisiks kahekesi. Standardvarustusse kuuluvad pöörlevad eraldi istmed teises reas ja uue kavala mehhanismiga siinidel asuv kolmanda rea istmepink, mille saab vaid mõne hetkega mugavaks voodiks võluda, võimaldavad uue Vivaro kiiresti ülimugavaks magamistoaks muuta. Lisavarustusena pakutakse tumedaks toonitud aknaid, allaklapitavat lauda teise ja kolmanda istmerea vahel ning lisakütet, mis tagab mugava temperatuuri ka külmadel talvekuudel.   

Sarnaselt oma venna Vivaro Toureriga on ka Vivaro Life’i sisemus polsterdatud, laes asuvad LED-valgustid, salongis on USB-pordid ja pistikupesad. Standardversiooni varustusse kuuluvad konditsioneer/automaatkliimaseade, Park Assist parkimisabisüsteem ja paljud teised funktsioonid, lisaks ohtralt mugavust nii juhile kui ka kõrvalistujale. Mõlemad naudivad lõõgastavat sõitu tänu kuues suunas reguleeritavatele istmetele, mida täiendavad käetoed, nimmetoed ja külgturvapadjad.

[1] OnStar teenused nõuavad aktiveerimist ja kontot OnStar Europe Ltd juures.

Wi-Fi kuumpunkti teenuste kasutamiseks tuleb luua konto vastava võrguoperaatori juures. Pärast tasuta prooviperioodi muutub teenus tasuliseks. Kõik teenused sõltuvad mobiilivõrgust ja saadavusest. Teenuse piirangute ja tasude kohta leiate teavet www.opel.ee/onstar.

[2] Läbi booking.com’i. Vajalik on e-maili aadress ja krediitkaart.

[3] Läbi Parkopedia.

Üles